Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

 

Program a témata přednášek:

 8:00 - 8:50

Prezence

 8:50 - 9:00

Přivítání účastníků a zahájení programu 

 9:00 - 9:45

David Špinar - Online marketing v roce 2019

 

 

Jaká je budoucnost online marketingu a jaké změny přijdou v roce 2019 z pohledu odborníka? O tom bude přednáška Davida Špinara, specialisty z oboru s dvacetiletou zkušeností.

 9:45 - 10:30

Radek Hudák - Jak se odlišuje průměrný e-shop od úspěšného? 

 

 

Jak se liší průměrný e-shop od úspěšného na základě reálných dat ze Shoptet.cz? Nenechte si ujít komplexní informace od CMO této společnosti, Radka Hudáka.

 10:30 - 11:00

Coffee break 

 11:00 - 11:45

Martin Petrášek - Případová studie: Předělání webu flexi.cz vedoucí ke skvělým výsledkům 

  Jak vypadal původní web flexi.cz od jiné agentury a co se muselo změnit, aby bylo dosaženo žádaných výsledků? Martin ve své přednášce bude hovořit o tom, jak zjednodušili strukturu navigace, vylepšili texty a jak učinili přímočařejší průchod návštěvníků ke konverzi. Předvede staré a nové prvky stránek, např. menu, kalkulačky, CTA prvky apod., a nad daty z Google Analytics ukáže co a proč funguje lépe.

 11:45 - 12:45

Oběd

 12:45 - 13:30

Matez Jindra a Jan Páv - Jak poznat své zákazníky do hloubky a získat díky tomu konkurenční výhodu

 

 

Jak poznat zákazníky do hloubky, a to ne přes kvantitativní dotazníky, ale spíše formou hloubkové diskuze? Jaké jsou základní principy k uspořádání vlastní online focus group, aby nestála moc peněz? Jak přistoupit k metodologii a co všechno si z výzkumu odnést? To vše dokážou říci Matez s Honzou, podle kterých jsou běžným výstupem definované segmenty a persony a také celá řada insightů, které se dají využít pro úpravu nabídky, změnu komunikace nebo pro nápady do marketingových kampaní.

 13:30 - 14:15

Adam Zbiejczuk - Každý jsme influencerem - aneb jak Facebook díky Instagramu dál drží první místo

 

 

Když Facebook kupoval Instagram se 13 lidmi za miliardu, většina světa si ťukala na čelo. Dnes je jasné, že to byl jeden z nejdůležitějších tahů Marka Zuckerberga. Právě Instagram má dnes mnohem větší dynamiku, spojuje v sobě hned dvě sítě (klasický IG a IG Stories) – a teď přibyla IG.tv. V čem je jiný, kdo je na něm úspěšný a co vlastně znamená nejen pro marketéry a firmy, ale i pro celou společnost? A jak je to s influencery – je to další bublina? Nebo to má smysl zkoušet? O tom vám bude povídat Adam Zbiejczuk.  

 14:15 - 14:45

Coffee break

 14:45 - 15:30

Jan Tichý - Cross-channel marketing

 

 

Jan Tichý si pro Vás připraví přednášku k tématu cross-channel marketing s ukázkami, příklady, tipy a se zakomponováním marketingové automatizace. Tedy jak vše řídit přes data.

 15:30 - 16:15

Vojtěch Dlouhý - Chatboti - buzzword nebo inovace tohoto století?

 

 

Chatboty v současnosti využívají firmy po celém světě, čímž snižují personální náklady v odděleních pro zákaznickou péči, prodej nebo lidské zdroje. Vojtěch Dlouhý, zakladatel Feedyou - aktuální jedničky mezi chatboty na českém trhu - pohovoří o tom, do jakých oddělení se chatbot aktuálně nejvíce hodí, proč umělá inteligence není tak chytrá, jak se zdá a jak chatboty chytře využít a usnadnit si práci. Těšte se na sérii vysoce konkrétních příkladů a ukázek, kde se Feedyou chatboti v praxi osvědčili.

 16:15 - 17:00

Jan Nedvěd - Do hloubi mozku Facebooku

  Na konferenci promluví k tématu, které bude zaměřené na Facebook a jak sám říká: "Mozek Facebooku sice není živý lidský mozek plný neuronů, ale je také velice sofistikovaný. A i přesto, že jej vytvářely jedny z nejchytřejších mozků v Kalifornii, nalezli jsme několik způsobů, jak jej přelstít." A právě o to by se s Vámi Jan Nedvěd rád podělil.

 

Řečníci z předešlých ročníků:

 

Jan Junek 

Odborník na analýzu, návrh a testování webů. Čtvrtým rokem působí jako UX designer a konzultant v agentuře Proof & Reason, kde pracuje na projektech pro E.On, Sapeli, Hartmann-Rico, Generali a další klienty. Například web Sapeli, který navrhoval a supervizoval, vyhrál soutěž WebTop 100 v kategorii firemní web roku - Obchod a služby B2C.

Vilém Rubeš

Je odborníkem na reklamu s více než pětadvacetiletou praxí v oboru. Vystudoval scenáristiku na Akademii múzických umění v Praze. Uznávaným českým kreativcem a marketingovým expertem se stal díky působení v několika reklamních agenturách, kde většinou zastával post kreativního ředitele. Vilém Rubeš se zaměřuje především na budování značek, kromě marketingu ho ale baví i média. Působil jako programový manažer v rádiu a má zkušenosti z filmové i televizní produkce. Za svou práci získal přes 60 ocenění na českých i mezinárodních soutěžích.

Michal Krutiš

Jako marketingový stratég na volné noze pomáhá firmám s řízením online marketingu. Školí, přednáší, píše a natáčí výuková videa o marketingu. Spoluzaložil internetovou agentruru H1.cz a spolupracoval s desítkami malých i velkých firem s B2C i B2B zaměřením.

Jirka Kmošková

Působila několik let jako právnička v projektu Rekonstrukce státu, kde se věnovala přípravě protikorupční legislativy. Nyní je součástí týmu Frank Bold Advokátů. Věnuje se především právu soukromému, smluvnímu a pracovnímu. Je jednou ze specialistek na problematiku ochrany osobních údajů a povinnosti vyplývajících z nového nařízení GDPR, ke kterému mimo jiné píše odborné články, vede školení, vystupuje na konferencích a v médiích. Služby v oblasti GDPR poskytuje pro firmy jako je Nano EnergiesAutonapůl, nebo ARSY line.

Pavel Ungr

Nezávislý kontultant on-line marketingu s 10ti letými zkušenostmi se specializací na SEO a Inbound marketing. Pracoval ve společnostech jako H1.cz, Etnetera, Ataxo a v dalších. Patří mezi nejviditelnější osobnosti českého online marketingu, jelikož je velmi aktivní na sociálních sítích, často vystupuje na různých konferencích, pořádá vlastní školení a kurzy a bloguje.

Filip Podstavec

Online manager konzultant, specializující se na linkbuilding a vlastník nástroje Marketing Miner.