Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
  • 9:00 - 10:30 - Vilém Rubeš: Budování značky

  • 10:30 - 11:30 - Adam Šilhan: Výkonnostní marketing a automatizace

  • 11:30 - 12:15 - Zveme vás na oběd

  • 12:15 - 13:00 - Jitka Kmošková: Co přinese GDPR?

  • 13:00 - 14:00 - Jan Junek: Optimalizace webu pro konverze

  • 14:00 - 14:15 - Coffee break

  • 14:15 - 15:15 - Panelová diskuze: Digitální marketing v roce 2018

  • 15:15 - 16:15 - Jan Nedvěd: (Nejen) Genderový marketing

 

Řečníci z předešlých ročníků:

 

Krutiš

Michal Krutiš je spoluzakladatel největší a nejznámější internetové agentury H1.cz a specializuje se na marketingovou strategii. V oboru dělá již 13 let a v roce 2017 se podělil o cenné zkušenosti a vysvětlil, jak přistupovat k marketingu na internetu.

Jan Koudela pracuje v agentuře igloonet.cz, kde zajišťuje strategický rozvoj značky na poli HR a digitální strategii náboru lidí, kterou řeší i pro klienty igloonetu. S účastníky se podělil o využití marketingových nástrojů pro získávání nových a udržení stávajících zaměstnanců.

Filip Podstavec je neuznávanějším českým odborníkem na linkbuilding, tedy na budování zpětných odkazů. S přednáškami má své zkušenosti, protože v roce 2015 jeho přednáška na Marketing Festivalu sklidila největší úspěch i přes mezinárodní konkurenci.

Tomáš vedl oddělení digitálního marketingu v agentuře Inizio Internet Media, v současné době je na volné noze a specializuje se na PPC reklamu. V roce 2016 vysvětlil účastníkům, jak dělat rentabilní PPC kampaně.

Ungr

Pavel Ungr pracoval na projektech pro největší hráče v ČR. V současné době školí, publikuje a platí za jednoho z největších expertů na internetový marketing v České Republice se specializací na SEO, tedy optimalizaci pro vyhledávače. Pavel účastníkům konference představil novinky v digitálním marketingu pro rok 2015.

Markéta Klikáčová (Janochová) se starala o klíčové klienty společnosti Seznam.cz. Později se posunula na pozici Manažera týmu PPC konzultace, kdy vedla tým PPC specialistů a dělala konzultace pro VIP klienty Seznam.cz. Během svého vystoupení hovořila o efektivní PPC reklamě pro firmy.