Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Na Digidějovicích 2019 se můžete těšit na tyto řečníky: 

                                                                                               

                                                                                                                

David Špinar

David má za sebou 20 let v internetovém podnikání a marketingu. Založil a několik let vedl agenturu Dobrý web, poté společně s třemi dalšími společníky založil a mnoho let stál v čele největší české online marketingové agentury H1.cz. S agenturním světem se rozloučil v roce 2014 poté, co agenturu koupil mediální koncern GroupM/WPP. Pak nastoupil do Google Česká republika, kde jako Head of Performance dva roky řídil obchodní tým pracující pro největší české a slovenské inzerenty se zaměřením na výkonnostní marketing a programmatický nákup reklamy. S Googlem se rozloučil na podzim roku 2016 a stal se CEO investiční skupiny Miton, kde má na starosti koordinaci centrálního týmu s cílem zajistit, aby Miton naplňoval svoji misi být ve svých firmách aktivním akcionářem s přidanou hodnotou.

Adam Zbiejczuk

Adam se věnuje sociálním sítím profesionálně již přes 10 let - měl na starosti komunikaci mBank při vstupu na trh, sbíral zkušenosti v agenturách Ataxo a H1.cz, šest let se staral o sociální sítě BMW Česká republika, o sociálních sítích učí a píše. Nyní se věnuje vlastní agentuře Influencer.cz a zajímá se zejména o sociální sítě pro B2B firmy a o to, jakou mohou mít roli v růstu firmy i mimo marketing. Organizuje také pravidelná setkání Babeltalk.









Radek Hudák

Radek vedl marketingové oddělení ve Slevomat.cz a momentálně působí jako CMO ve společnosti Shoptet. Znát ho můžete i jako Google Partners trenéra pro ČR. V online marketingu působí již 8 let, a nejen proto se můžete těšit na komplexní informace.

Jan Tichý

Jan spoluvlastní digitální agenturu Taste a vede analytickou a konzultační agenturu Taste Medio. Je oficiální Google Partners Trainer a jeho firma je Google Analytics Certified Partner. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO a internetovým marketingem obecně.

Honza Páv & Matez Jindra

Honza 8 let pracoval v mediálních agenturách postupně jako plánovač televizních a internetových kampaní, New Media Specialist a strategický plánovač. V roce 2013 společně s Matezem a Mášou založil konzultantskou firmu Lovebrand, kde začal spojovat své dosavadní znalosti s brandingem s cílem pomáhat menším a středním firmám v době, kdy cena je často hlavním marketingovým nástrojem. Mimo Lovebrand vyrábí nanuky pod značkou Lunar a připravuje platformu pro online focus group Makevision.

Matez se věnuje především brand buildingu. V Lovebrandu se snaží ukázat malým a středním firmám, že i jim se vyplatí budovat svou značku vědomě. Nyní se v nové firmě Makevision věnuje především výzkumu zákazníků. Mimoto vybudoval značku Bastard.cz, která už dvanáct let patří mezi největší prodejce triček s potiskem, a také značku overalů Skippy.

Martin Petrášek

Martin je manažerem marketingu a PR agentury FG Forrest, a.s. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér (1994-1998), pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. Od roku 2002 řídí společnost eMerite, která se v rámci skupiny FG věnuje webové analytice a monitoringu internetových diskusí. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků a vůně lesa. Přistupuje k lidem v duchu slov generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

Pokud chcete vědět o dalších potvrzených řečnících jako první, přihlaste se už teď k odběru newsletteru a nic vám neunikne!