Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Na Digidějovicích 2018 se můžete těšit na tyto řečníky: 

 

Vilém Rubeš

Vilém Rubeš patří mezi odborníky na reklamu s více než pětadvacetiletou praxí v oboru. Vystudoval scenáristiku na Akademii múzických umění v Praze. Uznávaným českým kreativcem a marketingovým expertem se stal díky působení v několika reklamních agenturách, kde většinou zastával post kreativního ředitele. Vilém Rubeš se zaměřuje především na budování značek, kromě marketingu ho ale baví i média. Působil jako programový manažer v rádiu a má zkušenosti z filmové i televizní produkce. Za svou práci získal přes 60 ocenění na českých i mezinárodních soutěžích.

Jitka Kmošková

Jitka Kmošková byla několik let právničkou v projektu Rekonstrukce státu, kde se věnovala přípravě protikorupční legislativy. Nyní je součástí týmu Frank Bold Advokátů. Věnuje se především právu soukromému, smluvnímu a pracovnímu. Je jednou ze specialistek na problematiku ochrany osobních údajů a povinnosti vyplývajících z nového nařízení GDPR, ke kterému mimo jiné píše odborné články, vede školení, vystupuje na konferencích a v médiích. Služby v oblasti GDPR poskytuje pro firmy jako je Nano Energies, Autonapůl, nebo ARSY line.



Adam Šilhan

Adam Šilhan vystudoval práva a ekonomii, celkem rychle nato ale zběhl k e-commerce. V současnosti vede v brněnském igloonetu marketingové oddělení, k němuž v květnu 2015 založil také Datový tým. Přes automatizaci biddingu, „clusterizaci“ návštěvníků stránek či automatickou detekci anomálií v kampaních se v igloo od poloviny letošního roku zaměřují na jednodušší automatizace, které mají ale ve výsledku vyšší dopad. Jde například o automatické generování reklam a sitelinků nebo práci s vyhledávacími dotazy. Krom toho pomáhají s nasazováním automatizací dalším agenturám a větším firmám. O hledání správných cest k efektivním automatům a k činorodé práci s daty se Adam rád podělí v únoru i s vámi.

 

Jan Junek

Jan Junek je odborníkem na analýzu, návrh a testování webů. Čtvrtým rokem působí jako UX designer a konzultant v agentuře Proof & Reason, kde pracuje na projektech pro E.On, Sapeli, Hartmann-Rico, Generali a další klienty. Například web Sapeli, který navrhoval a supervizoval, vyhrál soutěž WebTop 100 v kategorii firemní web roku - Obchod a služby B2C.

Jan Nedvěd

Honza před 12 lety založil internetovou agenturu INIZIO a dnes se věnuje především vyhodnocování návratnosti internetového marketingu. V přednášce zaměřené na laické publikum vám odkryje, jak je možné pracovat s genderem v digitálním marketingu a jak klientům může feminismus vydělat peníze.

Dalibor Jaroš

Dalibor v současné době působí jako vedoucí programátorů v Collabimu, což je v Česku a na Slovensku nejpoužívanější SEO nástroj. Využívá se hlavně na optimalizaci webů, měření pozic ve vyhledávačích, monitorování konkurence a k analýze klíčových slov. Dalibor v Collabimu řídí především vývoj aplikace, poslední dobou se ale také aktivně zabývá možností expanze na zahraniční trhy a vývojem nových funkcí.

Pokud chcete vědět o dalších potvrzených řečnících jako první, přihlaste se už teď k odběru newsletteru a nic vám neunikne!